Før du vælger at blive medlem i en – eller flere – af Mørkøv Idrætsforenings afdelinger (badminton, tennis eller padel) er det vigtigt, at du læser vores værdier grundigt, da de betyder meget for os.

Herefter skal du tage fat i den ansvarlige person i bestyrelsen; enten for badminton, tennis eller padel. Du kan se kontaktoplysningerne på bestyrelsen her.

Badminton:

I samarbejde med den badmintonansvarlige kan du aftale et tidspunkt, hvor du kommer forbi og træner med de andre spillere og lærer disse bedre at kende.

Tennis:

For at blive medlem af tennisafdelingen/for at kunne booke tennisbanerne i Mørkøv, skal du tilmelde dig på MATCHI. Du finder MATCHI og Mørkøv Hallen ved at klikke her.

Padel:

For at blive medlem af padelafdelingen/for at kunne booke padelbanerne i Mørkøv, skal du tilmelde dig på MATCHI. Du finder MATCHI og Mørkøv Hallen ved at klikke her.

Har du nogle spørgsmål, kan du altid skrive til os på: info@morkov-bk.dk